domingo, 4 de octubre de 2009

Nativa o imigrante...?

Hola!

Em dic Sara tinc 18 anys i sóc de Barcelona ciutat.
Desde ven petita he estat envoltada de tecnología, primer amb la televisió i més tard amb l'ordinador a casa. Gràcies a que en l'escola tenía classes d'informàtica, on em van ensenyar els programes bàsics com per exemple el word, d'entre altres.
Llavors, vaig poder començar a utilitzar l'ordinador a casa per fer redaccions, jugar algun videojoc..ect

Però tot canviarà quan arriva l'internet a casa, la revolució!ens conectàvem a travès d'un cable el qual anava conectat a la llum i per tant anul·lava la linia telefònica..
Llavors, mica en mica he anat descobrint nous ussos i noves coses d'internet i de l'ordinador.


És cert que m'entenc bastant bé però, tampoc sóc pas una experta!Hem queda un món per aprendre encara..

Per tant, potser em consideraría una nativa digital ja que segons el context en el que he crescut i segons la definició de l'article que vem lleguir sería el més ajustat.
Tot i això sóc conscient que em queda molt per aprendre i que les noves tecnologies són o serán la base del futur, per tant estic disposada per aprendre noves formes d'ussos de les TIC's i cercar nous objectius amb aquestes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario